Ticaret yapıyoruz trade atmıyorlar.
26
●624
- 31-08-2021, 01:35:54Ben genelde alıcı veya satıcı özellikle trade istemezse küçük tutarlı siparişlerde 50-100TL altı trade oluşturmuyorum.
- 31-08-2021, 01:36:12Kıyamam hocam ne büyük derdiniz varZODIC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2021, 01:36:17Bir de acil pm isteyip cevap yazmayanlar var onları ne yapacağız hocam? Keşke herkes duyarlı olsa işte. Kızmayın yine de
- 31-08-2021, 01:36:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Trade verilmesi zorunlu mu hocam ben değil diye biliyorum.
- 31-08-2021, 01:37:32hayır değil ama verseler iyi olurroketdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2021, 01:37:44Herkes atmıyor doğrudur 158 traderim var 15 yıllık üyelik hayatımda en az 150 taneside atılmamış yada araya kaynamıştır.. Düşmüyorum pek peşine aldığım paraya bakarım verdiğim paraya bakarım karşılıklı hizmet sağladık mı evet gönül hoşluğu oldumu evet gerisi pek mühim değil gözümde. Ama olsa iyi olur tabi söylüyorum mesajla gönderirse gönderir göndermezse bende göndermiyorum öyle kalıyor..
- 31-08-2021, 01:38:00memnun kalmama gibi bir durumu yok ödemeyi aldım 10dk sonra teslim ettim hesabıseyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle