Herkes atmıyor doğrudur 158 traderim var 15 yıllık üyelik hayatımda en az 150 taneside atılmamış yada araya kaynamıştır.. Düşmüyorum pek peşine aldığım paraya bakarım verdiğim paraya bakarım karşılıklı hizmet sağladık mı evet gönül hoşluğu oldumu evet gerisi pek mühim değil gözümde. Ama olsa iyi olur tabi söylüyorum mesajla gönderirse gönderir göndermezse bende göndermiyorum öyle kalıyor..