ZODIC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar yeniyim biraz forumda, ticaret yapıyoruz ödemeler alınıyor hesaplar teslim ediliyor. trade puanı atmıyorlar. Sinir Oluyorum Zaten Puanım az
Kıyamam hocam ne büyük derdiniz var