seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trade atmak zorunlu birşey değil. Karşı taraf memnun kalmamıştır trade atmaz yapacak birşey yok. Rıca ederseniz belki atarlar
memnun kalmama gibi bir durumu yok ödemeyi aldım 10dk sonra teslim ettim hesabı