Yeni üye olan arkadaşlar için Trader önemli güven verme açısından
Aslında karşılıklı trader verildiği zaman ticaret puanı artacak
Ticaret yapıyoruz trade atmıyorlar.
26
●624
- 31-08-2021, 11:17:40ticari faaliyetlerini rakiplerinden gizlemek isteyenler trade ve yorum isine girmiyor, onlara saygi duyuyorum.
bu forumda aylik onbinlerce tl kazanan 10 yillik uyeligi olan ama 10 tane traderi olmayan o kadar cok kisi var ki. o traderleri de organik salca alimi falan gibi alakasiz ticaretler, sebebi de art niyetli kisinin forumda cok olmasi - 31-08-2021, 11:20:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Genelde bende göndermiyorum. Çok fazla takılmam trade konusuna. Eğer iş verdiğim biri işini düzgün yaptıysa parasınıda aldıysa sıkıntı yok bence. Az da olsa haklılık payınız da yok değil.
- 31-08-2021, 12:22:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bencedesaydek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2021, 12:24:16evet bende yeni olduğum için ihtiyacım varmetinblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2021, 15:47:46Keşke herkes bunun bilincinde olsa ama yapacak bir şey yok, benimde şu an 100'ü aşkın ticaret puanım olacaktı ama sağlık olsun