Konu
Ticaret yapıyoruz trade atmıyorlar.
31-08-2021, 11:20:10
#23
muratgurcemal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Genelde bende göndermiyorum. Çok fazla takılmam trade konusuna. Eğer iş verdiğim biri işini düzgün yaptıysa parasınıda aldıysa sıkıntı yok bence.
Az da olsa haklılık payınız da yok değil.