• 30-08-2021, 00:18:43
    #1
    Platin üye
    Clickbait yapmak için atmadım başlığı ama gerçekten Sivas hiç alışık olmadığı bir gün geçiriyor. Son yüzyılın en sıcak günü olduğu söyleniyor. Şu an bile 20 derecenin üstünde. Biz böyle sıcaklara alışık değiliz. Şu an uyku tutmuyor. 🙂
  • 30-08-2021, 00:19:57
    #2
    Odam şuan 29 derece, 26 derece olsa mutlu olacağım hocam
    Bu arada sivasa çok gittim, hakikaten temmuz ayında bile akşamları İstanbul'un Kasım ayı gibidir.
  • 30-08-2021, 00:20:23
    #3
    Hocam buralar 45-48 dereceleri görüyor buna şükredin Şuan 32 derece burası...
  • 30-08-2021, 00:20:57
    #4
    Adana’dan selamlar 😊.
  • 30-08-2021, 00:23:00
    #5
    Antalyada olsanız siz ne yapardınız
  • 30-08-2021, 00:23:13
    #6
    Platin üye
    cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Odam şuan 29 derece, 26 derece olsa mutlu olacağım hocam
    Bu arada sivasa çok gittim, hakikaten temmuz ayında bile akşamları İstanbul'un Kasım ayı gibidir.
    xLyra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam buralar 45-48 dereceleri görüyor buna şükredin Şuan 32 derece burası...
    akarorhan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adana’dan selamlar 😊.
    Biz şehir olarak hiç alışık değiliz. Yazın bile üstümüze battaniye, yorgan atarız. O nedenle şehir şaşkın. 🙂
  • 30-08-2021, 00:23:49
    #7
    ryildirim1071 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Clickbait yapmak için atmadım başlığı ama gerçekten Sivas hiç alışık olmadığı bir gün geçiriyor. Son yüzyılın en sıcak günü olduğu söyleniyor. Şu an bile 20 derecenin üstünde. Biz böyle sıcaklara alışık değiliz. Şu an uyku tutmuyor. 🙂
    Sivas'ta bu kadar sıcaklar normal değil dediğiniz gibi hocam. Ben durduğum yerde terliyorum
  • 30-08-2021, 00:25:49
    #8
    Hocam inanın oranın iklimine hakimim sözde serindir bir de ama keşke sadece Sivas olsa…Dün Gaziantep’teydim Güneydoğu’yu hepimiz biliriz. Bir ara eridiğimi düşündüm. Şu an da Malatya’dayım. Mübarek dal kımıldamıyor😂
  • 30-08-2021, 00:29:06
    #9
    ryildirim1071 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Clickbait yapmak için atmadım başlığı ama gerçekten Sivas hiç alışık olmadığı bir gün geçiriyor. Son yüzyılın en sıcak günü olduğu söyleniyor. Şu an bile 20 derecenin üstünde. Biz böyle sıcaklara alışık değiliz. Şu an uyku tutmuyor. 🙂
    Anlıyorum hocam. Nasıl mı anlıyorum? Usulca yaşadığım şehir'e bak ---}