Sivas sıcaklardan yanıyor 🌡☀☀
14
●250
- 30-08-2021, 00:18:43Clickbait yapmak için atmadım başlığı ama gerçekten Sivas hiç alışık olmadığı bir gün geçiriyor. Son yüzyılın en sıcak günü olduğu söyleniyor. Şu an bile 20 derecenin üstünde. Biz böyle sıcaklara alışık değiliz. Şu an uyku tutmuyor. 🙂
- 30-08-2021, 00:19:57Odam şuan 29 derece, 26 derece olsa mutlu olacağım hocam

Bu arada sivasa çok gittim, hakikaten temmuz ayında bile akşamları İstanbul'un Kasım ayı gibidir. - 30-08-2021, 00:23:13cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülexLyra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBiz şehir olarak hiç alışık değiliz. Yazın bile üstümüze battaniye, yorgan atarız. O nedenle şehir şaşkın. 🙂akarorhan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2021, 00:23:49Sivas'ta bu kadar sıcaklar normal değil dediğiniz gibi hocam. Ben durduğum yerde terliyorumryildirim1071 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2021, 00:25:49Hocam inanın oranın iklimine hakimim sözde serindir bir de ama keşke sadece Sivas olsa Dün Gaziantepteydim Güneydoğuyu hepimiz biliriz. Bir ara eridiğimi düşündüm. Şu an da Malatyadayım. Mübarek dal kımıldamıyor😂
- 30-08-2021, 00:29:06Anlıyorum hocam. Nasıl mı anlıyorum? Usulca yaşadığım şehir'e bak ---}ryildirim1071 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şuan 32 derece burası...