Odam şuan 29 derece, 26 derece olsa mutlu olacağım hocam

Bu arada sivasa çok gittim, hakikaten temmuz ayında bile akşamları İstanbul'un Kasım ayı gibidir.
Hocam buralar 45-48 dereceleri görüyor buna şükredin

Şuan 32 derece burası...
Biz şehir olarak hiç alışık değiliz. Yazın bile üstümüze battaniye, yorgan atarız. O nedenle şehir şaşkın. 🙂