cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Odam şuan 29 derece, 26 derece olsa mutlu olacağım hocam
Bu arada sivasa çok gittim, hakikaten temmuz ayında bile akşamları İstanbul'un Kasım ayı gibidir.
xLyra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam buralar 45-48 dereceleri görüyor buna şükredin Şuan 32 derece burası...
akarorhan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adana’dan selamlar 😊.
Biz şehir olarak hiç alışık değiliz. Yazın bile üstümüze battaniye, yorgan atarız. O nedenle şehir şaşkın. 🙂