Clickbait yapmak için atmadım başlığı ama gerçekten Sivas hiç alışık olmadığı bir gün geçiriyor. Son yüzyılın en sıcak günü olduğu söyleniyor. Şu an bile 20 derecenin üstünde. Biz böyle sıcaklara alışık değiliz. Şu an uyku tutmuyor. 🙂
Anlıyorum hocam. Nasıl mı anlıyorum? Usulca yaşadığım şehir'e bak ---}