ryildirim1071 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Clickbait yapmak için atmadım başlığı ama gerçekten Sivas hiç alışık olmadığı bir gün geçiriyor. Son yüzyılın en sıcak günü olduğu söyleniyor. Şu an bile 20 derecenin üstünde. Biz böyle sıcaklara alışık değiliz. Şu an uyku tutmuyor. 🙂
Sivas'ta bu kadar sıcaklar normal değil dediğiniz gibi hocam. Ben durduğum yerde terliyorum