Hocam inanın oranın iklimine hakimim sözde serindir bir de ama keşke sadece Sivas olsa…Dün Gaziantep’teydim Güneydoğu’yu hepimiz biliriz. Bir ara eridiğimi düşündüm. Şu an da Malatya’dayım. Mübarek dal kımıldamıyor😂