• 18-08-2021, 21:24:06
    #10
    CARSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eleştirme amaçlı mı sordun? Bunun verisini tutan birisi yoktur bence burada. Ama yine de iyi bir ek hizmet. Gençlere IBAN atıp dilenmiyor en azından.
    Nereden bakarsak iyi hizmet merakımdan sordum ben çok sayıda boş koltuk olacağını sanmadığım için bunun yerine yüzdelik bir dilim bedava denseydi daha iyi olur gibi geldi bana.
  • 18-08-2021, 21:26:38
    #11
    JOB
    Üyeliği durduruldu
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nereden bakarsak iyi hizmet merakımdan sordum ben çok sayıda boş koltuk olacağını sanmadığım için bunun yerine yüzdelik bir dilim bedava denseydi daha iyi olur gibi geldi bana.
    Hocam bence böyle olması daha iyi yüzde dilim ayırırlarsa belediye oraya bütçe ayırmış olacak ve zaten kısıtlı bütçe riske girecek. Ama bu şekilde en azından. Boş koltukları değerlendirme amaçlı iyi bir girişim
  • 18-08-2021, 21:27:26
    #12
    Detayını merak edenler için,

    https://kultur.istanbul/koltuksenin/




    İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Kültür AŞ ve kültür sanat sektörü işbirliğiyle bu yaz, Harbiye Cemil Topuzlu Açık Hava Tiyatrosu’nda, sahipleri tarafından kullanılmayan koltuklar boş kalmayacak; 24 yaş ve altı İstanbullular kültür sanat etkinlikleriyle ücretsiz buluşacak…

    Nasıl Yararlanılır?
    Etkinlikten 1 saat önce etkinlik alanının girişinde bulunan “Koltuk Senin” masasına gelinerek, HES Kodu doğrulaması yapılmış İstanbul Kart ile sıra numarası alınır.

    Etkinlik başlarken, alınan sıra numarasına göre İstanbullu gençler içeri alınır ve görevliler tarafından uygun koltuklara yönlendirilir.

    Dikkat Edilmesi Gerekenler:
    Koltuk Senin, bilet sahipleri tarafından kullanılmayan koltukları 24 yaş ve altı İstanbullularla buluşturduğu için, etkinliklerde oturma garantisi verilememektedir. Etkinlik başlamadan önce sahipleri tarafından kullanılmayan uygun koltuk kapasitesi tespit edilecek ve misafirlerimiz bu koltuk kapasitesine göre yönlendirilecektir.
    Koltuk Senin kampanyasından 1 kişi 1 ayda 1 kez yararlanabilir.

  • 18-08-2021, 21:33:18
    #13
    mertsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekrem imamoğlunun bugün attığı hikaye istanbullu olanlar için süper fırsat bence siz ne düşünüyorsunuz?

    Aksi bir belediye yapsaydı bunu pandemi var ne hizmet ama yazar mıydınız merak ediyorum 😄 Siyasi algı için açılan bir konı olduÄŸu belli ama İstanbulÂ’da yaÅŸayan biri olarak boÅŸ koltuk olmadığını belirtmemde fayda var. Öğrenciyim ÅŸartlarım tutmasına raÄŸmen burs dahi alamadım. Aslı astarı olmaksızın detaylı araÅŸtırma yapmadan kim olursa olsun birilerini övüp veya yerince inanın çok gülüyorum. Zaman sadece bie yazıya inanıp paylaşım veya yorum yapılacak zaman deÄŸil. En az 2-3 teyit almak lazım. Kim olursa olsunÂ…
  • 18-08-2021, 21:34:05
    #14
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbulkart 4 tl olmuş tek basış,neyse belki konsere vs denk geliriz
    Malatya da elazıg da hatay da ve bircok yerde zaten 3.5 - 4 tl den basliyor 1 basış.
  • 18-08-2021, 21:36:34
    #15
    Bu ulke de bu hizmeti begenenler de olacaktır. Dalga gecenler de. Cidden cok nirmal. Sonucta çatışan ideolojiler mevcut ve her zaman birbtaraf diger tarafin icraatlerini begenmez. Ancakkkkk
    Surekli her felakette iban atip bizim halkimiz comerttir diyenlerdense bu yeÄŸdir.
  • 18-08-2021, 21:38:18
    #16
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malatya da elazıg da hatay da ve bircok yerde zaten 3.5 - 4 tl den basliyor 1 basış.
    Olabilir,sürekli toplu taşıma kullanıyorum peş peşe bu kadar fazla zam geldiğini ilk defa görüyorum diyebilirim. Farklı şehirler hakkında bilgim yok.
  • 18-08-2021, 21:41:45
    #17
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olabilir,sürekli toplu taşıma kullanıyorum peş peşe bu kadar fazla zam geldiğini ilk defa görüyorum diyebilirim. Farklı şehirler hakkında bilgim yok.
    Peş peşe bakkalindan manavına, petrolunden dogalgazına herseye ust uate helen zamlari da eleştirin hocam. Gecen sene malatya da kömür ton fiyati 1.100 tl den sarisa basladı eylul ayinda. 1250 den de bitti nisan ayinda. Su an eylul satış fiyati 2.200 den nasliyor. 2600 e kadar cikacak. Dogalgaza 200 300 aylik oderken gecen kış 600 700 odedim. Bu kiş 900 leri gorecek.
  • 18-08-2021, 21:42:09
    #18
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aksi bir belediye yapsaydı bunu pandemi var ne hizmet ama yazar mıydınız merak ediyorum 😄 Siyasi algı için açılan bir konı olduÄŸu belli ama İstanbulÂ’da yaÅŸayan biri olarak boÅŸ koltuk olmadığını belirtmemde fayda var. Öğrenciyim ÅŸartlarım tutmasına raÄŸmen burs dahi alamadım. Aslı astarı olmaksızın detaylı araÅŸtırma yapmadan kim olursa olsun birilerini övüp veya yerince inanın çok gülüyorum. Zaman sadece bie yazıya inanıp paylaşım veya yorum yapılacak zaman deÄŸil. En az 2-3 teyit almak lazım. Kim olursa olsunÂ…
    Hocam iyiyie iyi kötüye kötü denir başka birisi yapsa gene iyi derdik siyaseti futbol takımı olarak görmenize gerek yok . Konsere 60-200TL vereceğine istanbulkart basıp girebiliyorsun bu iyi değil mi sizce de