CARSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştirme amaçlı mı sordun? Bunun verisini tutan birisi yoktur bence burada. Ama yine de iyi bir ek hizmet. Gençlere IBAN atıp dilenmiyor en azından.
Nereden bakarsak iyi hizmet merakımdan sordum ben çok sayıda boş koltuk olacağını sanmadığım için bunun yerine yüzdelik bir dilim bedava denseydi daha iyi olur gibi geldi bana.