akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nereden bakarsak iyi hizmet merakımdan sordum ben çok sayıda boş koltuk olacağını sanmadığım için bunun yerine yüzdelik bir dilim bedava denseydi daha iyi olur gibi geldi bana.
Hocam bence böyle olması daha iyi yüzde dilim ayırırlarsa belediye oraya bütçe ayırmış olacak ve zaten kısıtlı bütçe riske girecek. Ama bu şekilde en azından. Boş koltukları değerlendirme amaçlı iyi bir girişim