• 17-08-2021, 20:44:56
    #1
    ----
  • 17-08-2021, 20:46:37
    #2
    Bir gün bile durma hocam, arkana bile bakmadan git. Bizden geçti sen kaç kurtar kendini. Dil vs hepsi hallolur imkan varsa bir dakika durma.
    12 kişi bunu beğendi.
  • 17-08-2021, 20:46:46
    #3
    Çalışamazsınız siz turist vizesiyle geliyorsunuz çalışma izni olmadan burda çalışamazsınız hocam dil seviyesinin önemimyok.
  • 17-08-2021, 20:47:40
    #4
    Dedem 50 sene orada kaldı, buraya yerleşeli 3 4 ay oluyor. 10 kelime Almanca konuşamaz. Orada Türklerin yanında çalışıyorlar genelde. Ama sen de Türklerle çalışırsan dil öğrenemezsin.
  • 17-08-2021, 20:48:26
    #5
    Almanya'ya ayak basmanız yeterlidir. Diğer geri kalan sorunlar bir şekilde çözülür.
    • NedensizPostalar
    NedensizPostalar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-08-2021, 20:50:25
    #6
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışamazsınız siz turist vizesiyle geliyorsunuz çalışma izni olmadan burda çalışamazsınız hocam dil seviyesinin önemimyok.
    firma işe alırken dil istemezmi?
    çalışma iznini firma sözleşmeyle halledebiliyormuş.
  • 17-08-2021, 20:51:35
    #7
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir gün bile durma hocam, arkana bile bakmadan git. Bizden geçti sen kaç kurtar kendini. Dil vs hepsi hallolur imkan varsa bir dakika durma.
    hocam turistlik amaçlı ekim gibi gideceğim zaten. orda işi gücü yeri ayarlayıp temelli gideceğim inşallah.
    çalışmak için dil sorununu aşmam gerek. dili öğrenirken çalışabilirmiyim buda önemli.
    temel ihtiyaçlarımı karşılamak için para kazancım olması şart sonuçta.
  • 17-08-2021, 20:51:36
    #8
    Merhaba

    Şuan ki durumda çalişma imkanı yakalabileceğinizi sanmıyorum ama dil çok önemli bir konu iletişim kuramadığınız sürece size kimsenin iş vereceğini sanmıyorum lakin 2 ay orada takılsanız bile almancaya çok rahat alişirsiniz kendinizi geliştirirsiniz bu tarz kurslar ile v.s bir yere kadar gelirsiniz orada en azından canlı canlı daha iyi dil öğrenirsiniz.
  • 17-08-2021, 20:52:44
    #9
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Şuan ki durumda çalişma imkanı yakalabileceğinizi sanmıyorum ama dil çok önemli bir konu iletişim kuramadığınız sürece size kimsenin iş vereceğini sanmıyorum lakin 2 ay orada takılsanız bile almancaya çok rahat alişirsiniz kendinizi geliştirirsiniz bu tarz kurslar ile v.s bir yere kadar gelirsiniz orada en azından canlı canlı daha iyi dil öğrenirsiniz.
    hocam orada 1 yıla yakın duracağım. kendime 1 yıl süre vereceğim.
    dil kursuna yazıldım diyelim bir yandan çalışabilirmiyim bunu merak ediyorum.
    temel ihtiyaçlarımı karşılamam gerek sonuçta.