Almanyaya İş için Temelli Giden Varmı?
24
●770
- 17-08-2021, 20:46:46Çalışamazsınız siz turist vizesiyle geliyorsunuz çalışma izni olmadan burda çalışamazsınız hocam dil seviyesinin önemimyok.
- 17-08-2021, 20:48:26Almanya'ya ayak basmanız yeterlidir. Diğer geri kalan sorunlar bir şekilde çözülür.NedensizPostalar bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 17-08-2021, 20:50:25firma işe alırken dil istemezmi?aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalışma iznini firma sözleşmeyle halledebiliyormuş. - 17-08-2021, 20:51:35hocam turistlik amaçlı ekim gibi gideceğim zaten. orda işi gücü yeri ayarlayıp temelli gideceğim inşallah.PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalışmak için dil sorununu aşmam gerek. dili öğrenirken çalışabilirmiyim buda önemli.
temel ihtiyaçlarımı karşılamak için para kazancım olması şart sonuçta. - 17-08-2021, 20:51:36Merhaba
Şuan ki durumda çalişma imkanı yakalabileceğinizi sanmıyorum ama dil çok önemli bir konu iletişim kuramadığınız sürece size kimsenin iş vereceğini sanmıyorum lakin 2 ay orada takılsanız bile almancaya çok rahat alişirsiniz kendinizi geliştirirsiniz bu tarz kurslar ile v.s bir yere kadar gelirsiniz orada en azından canlı canlı daha iyi dil öğrenirsiniz. - 17-08-2021, 20:52:44hocam orada 1 yıla yakın duracağım. kendime 1 yıl süre vereceğim.rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dil kursuna yazıldım diyelim bir yandan çalışabilirmiyim bunu merak ediyorum.
temel ihtiyaçlarımı karşılamam gerek sonuçta.