rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

Şuan ki durumda çalişma imkanı yakalabileceğinizi sanmıyorum ama dil çok önemli bir konu iletişim kuramadığınız sürece size kimsenin iş vereceğini sanmıyorum lakin 2 ay orada takılsanız bile almancaya çok rahat alişirsiniz kendinizi geliştirirsiniz bu tarz kurslar ile v.s bir yere kadar gelirsiniz orada en azından canlı canlı daha iyi dil öğrenirsiniz.
hocam orada 1 yıla yakın duracağım. kendime 1 yıl süre vereceğim.
dil kursuna yazıldım diyelim bir yandan çalışabilirmiyim bunu merak ediyorum.
temel ihtiyaçlarımı karşılamam gerek sonuçta.