Dedem 50 sene orada kaldı, buraya yerleşeli 3 4 ay oluyor. 10 kelime Almanca konuşamaz. Orada Türklerin yanında çalışıyorlar genelde. Ama sen de Türklerle çalışırsan dil öğrenemezsin.