Merhaba

Şuan ki durumda çalişma imkanı yakalabileceğinizi sanmıyorum ama dil çok önemli bir konu iletişim kuramadığınız sürece size kimsenin iş vereceğini sanmıyorum lakin 2 ay orada takılsanız bile almancaya çok rahat alişirsiniz kendinizi geliştirirsiniz bu tarz kurslar ile v.s bir yere kadar gelirsiniz orada en azından canlı canlı daha iyi dil öğrenirsiniz.