Yaptığımız işin bir güzel bir de kötü yanını söyleyelim mi?
İYİ: Sevdiğim şeyleri yazarak para kazanıyor olmam.
KÖTÜ: İstikrar sağlayamamak ve çok yüksek kelime adetlerine çıkamamak, uzun süre düzenli çalışınca asla geçmek bilmeyen bilek ağrıları.
İçerik- Makale Yazarları Toplanın!
12
●194
- 07-08-2021, 15:32:18
- 07-08-2021, 15:33:48Çok yüksek kelime sayılarına çıkman için sana yardımcı olabilirim dostum, ben de şuan müşteri bulmakta zorluk yaşıyorum mesela.
- 07-08-2021, 15:33:56İyi: Kendi işimin patronuyum ve yazdığım her makalede yeni şeyler öğreniyorum.
Kötü: Ölücü müşteriler ve herkesin SEO uyumlu makale adı alıntda satış yaptığı için insanların fiyatları uçuk bulması
cagataysahin bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 07-08-2021, 15:36:29Ben bir ara günde 4000 kelime yazardım , 21 yaşındayım yaşlandım mı acaba diye düşünüyorum günlük 1000 kelime bile şuan epey zorluyor bileklerimiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2021, 15:37:53Ben o kadar çok müşteri bulamıyorumcagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yaparken kendi siteme atacakmış gibi yazıyorum inciğine cıncığına dikkat ediyorum ama müşteri benden istiyor ki 2.5 TL ye yazayım
Bugün 4-5 tane makale yazdım kendi siteme herhalde 3500 kelime olmuştur
cagataysahin bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 07-08-2021, 15:39:44Bende finanstan başka alanda yazmıyorum genellikle. Ama yine de epey zor ya bilmiyorum belki de bana öyle geliyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı arkadaşlar klavye tutuşun yanlış falan dediler 8 parmak yazıyorum.
Yazarken tabi ki dikkat etmek çok önemli. Neyi nasıl yazdığını bilmeyenler de var
- 07-08-2021, 15:41:47Her türlüsünü yazarım ama teknik ya da bilgi istiyorsa hiç girmem o topun altınacagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bildiğim konu olursa oynaya oynaya yazarım
Makale yazılırken mesela SEO uyumlu etiketini atmak için r10'un bir kalite kontrolü falan olsa.
SEO'nun S'sini bilmediğim zamanlar içerik alıyordum SEO uyumlu diye sonradan fark ettim parayı çöpe attığımı
- 07-08-2021, 15:41:52Sadece kendi sitelerime 2-3 tane yazıyorum. Günde 2500 kelime yazıyorum.
İYİ: Araştırarak yazdığımdan öğreniyorum. Ayrıca bebekle ilgilenir gibi yazıyorum. Emeğimim karşılığını aldığımda çok mutlu oluyor insan.
KÖTÜ: Bazı makaleleri 1200+ yazamam gerekmesine rağmen yazamamam. Eklem ağrıları vs...cagataysahin bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.