• 07-08-2021, 15:32:18
    #1
    Yaptığımız işin bir güzel bir de kötü yanını söyleyelim mi?

    İYİ: Sevdiğim şeyleri yazarak para kazanıyor olmam.
    KÖTÜ: İstikrar sağlayamamak ve çok yüksek kelime adetlerine çıkamamak, uzun süre düzenli çalışınca asla geçmek bilmeyen bilek ağrıları.
  • 07-08-2021, 15:33:48
    #2
    Çok yüksek kelime sayılarına çıkman için sana yardımcı olabilirim dostum, ben de şuan müşteri bulmakta zorluk yaşıyorum mesela.
  • 07-08-2021, 15:33:56
    #3
    İyi: Kendi işimin patronuyum ve yazdığım her makalede yeni şeyler öğreniyorum.
    Kötü: Ölücü müşteriler ve herkesin SEO uyumlu makale adı alıntda satış yaptığı için insanların fiyatları uçuk bulması
    • cagataysahin
    cagataysahin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-08-2021, 15:36:29
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi: Kendi işimin patronuyum ve yazdığım her makalede yeni şeyler öğreniyorum.
    Kötü: Ölücü müşteriler ve herkesin SEO uyumlu makale adı alıntda satış yaptığı için insanların fiyatları uçuk bulması
    Ben bir ara günde 4000 kelime yazardım , 21 yaşındayım yaşlandım mı acaba diye düşünüyorum günlük 1000 kelime bile şuan epey zorluyor bileklerimi
  • 07-08-2021, 15:37:53
    #5
    cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir ara günde 4000 kelime yazardım , 21 yaşındayım yaşlandım mı acaba diye düşünüyorum günlük 1000 kelime bile şuan epey zorluyor bileklerimi
    Ben o kadar çok müşteri bulamıyorum
    Yaparken kendi siteme atacakmış gibi yazıyorum inciğine cıncığına dikkat ediyorum ama müşteri benden istiyor ki 2.5 TL ye yazayım
    Bugün 4-5 tane makale yazdım kendi siteme herhalde 3500 kelime olmuştur
    • cagataysahin
    cagataysahin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-08-2021, 15:39:18
    #6
    Bütün ülkelerin yazarları, birleşin!
  • 07-08-2021, 15:39:44
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben o kadar çok müşteri bulamıyorum
    Yaparken kendi siteme atacakmış gibi yazıyorum inciğine cıncığına dikkat ediyorum ama müşteri benden istiyor ki 2.5 TL ye yazayım
    Bugün 4-5 tane makale yazdım kendi siteme herhalde 3500 kelime olmuştur
    Bende finanstan başka alanda yazmıyorum genellikle. Ama yine de epey zor ya bilmiyorum belki de bana öyle geliyor.
    Bazı arkadaşlar klavye tutuşun yanlış falan dediler 8 parmak yazıyorum.

    Yazarken tabi ki dikkat etmek çok önemli. Neyi nasıl yazdığını bilmeyenler de var
  • 07-08-2021, 15:41:47
    #8
    cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende finanstan başka alanda yazmıyorum genellikle. Ama yine de epey zor ya bilmiyorum belki de bana öyle geliyor.
    Bazı arkadaşlar klavye tutuşun yanlış falan dediler 8 parmak yazıyorum.

    Yazarken tabi ki dikkat etmek çok önemli. Neyi nasıl yazdığını bilmeyenler de var
    Her türlüsünü yazarım ama teknik ya da bilgi istiyorsa hiç girmem o topun altına
    Bildiğim konu olursa oynaya oynaya yazarım
    Makale yazılırken mesela SEO uyumlu etiketini atmak için r10'un bir kalite kontrolü falan olsa.
    SEO'nun S'sini bilmediğim zamanlar içerik alıyordum SEO uyumlu diye sonradan fark ettim parayı çöpe attığımı
  • 07-08-2021, 15:41:52
    #9
    Sadece kendi sitelerime 2-3 tane yazıyorum. Günde 2500 kelime yazıyorum.
    İYİ: Araştırarak yazdığımdan öğreniyorum. Ayrıca bebekle ilgilenir gibi yazıyorum. Emeğimim karşılığını aldığımda çok mutlu oluyor insan.
    KÖTÜ: Bazı makaleleri 1200+ yazamam gerekmesine rağmen yazamamam. Eklem ağrıları vs...
    • cagataysahin
    cagataysahin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.