Yaptığımız işin bir güzel bir de kötü yanını söyleyelim mi?

İYİ: Sevdiğim şeyleri yazarak para kazanıyor olmam.
KÖTÜ: İstikrar sağlayamamak ve çok yüksek kelime adetlerine çıkamamak, uzun süre düzenli çalışınca asla geçmek bilmeyen bilek ağrıları.