cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende finanstan başka alanda yazmıyorum genellikle. Ama yine de epey zor ya bilmiyorum belki de bana öyle geliyor.
Bazı arkadaşlar klavye tutuşun yanlış falan dediler 8 parmak yazıyorum.

Yazarken tabi ki dikkat etmek çok önemli. Neyi nasıl yazdığını bilmeyenler de var
Her türlüsünü yazarım ama teknik ya da bilgi istiyorsa hiç girmem o topun altına
Bildiğim konu olursa oynaya oynaya yazarım
Makale yazılırken mesela SEO uyumlu etiketini atmak için r10'un bir kalite kontrolü falan olsa.
SEO'nun S'sini bilmediğim zamanlar içerik alıyordum SEO uyumlu diye sonradan fark ettim parayı çöpe attığımı