Ben o kadar çok müşteri bulamıyorum

Yaparken kendi siteme atacakmış gibi yazıyorum inciğine cıncığına dikkat ediyorum ama müşteri benden istiyor ki 2.5 TL ye yazayım

Bugün 4-5 tane makale yazdım kendi siteme herhalde 3500 kelime olmuştur
Bende finanstan başka alanda yazmıyorum genellikle. Ama yine de epey zor ya bilmiyorum belki de bana öyle geliyor.
Bazı arkadaşlar klavye tutuşun yanlış falan dediler 8 parmak yazıyorum.
Yazarken tabi ki dikkat etmek çok önemli. Neyi nasıl yazdığını bilmeyenler de var