Sadece kendi sitelerime 2-3 tane yazıyorum. Günde 2500 kelime yazıyorum.
İYİ: Araştırarak yazdığımdan öğreniyorum. Ayrıca bebekle ilgilenir gibi yazıyorum. Emeğimim karşılığını aldığımda çok mutlu oluyor insan.
KÖTÜ: Bazı makaleleri 1200+ yazamam gerekmesine rağmen yazamamam. Eklem ağrıları vs...