• 28-07-2021, 09:16:55
    #1
    1 hafta önce 2 liraya aldığım sade puaça, 3 gün önce 2.5 TL oldu. Bu sabah gittim 3 TL dedi.
    Hayırdır dedim haftada 2 kez zam mı var? Abi malzemeler zamlandı, peynir un vs.
    Bugün aldığını yarın alamıyorsun.

    Nasıl olacak böyle?
  • 28-07-2021, 09:18:07
    #2
    Hakikaten böyle gitmiyor. Erken seçim felan olsun artık gitsinler yeter. Muhalefeti de zerre sevmem ama bu saçma gidişe en azından 4 yıllığına bir dur demek gerekir. Verdiğim vergiyi bile verirken içime sinmiyor. Ne yaptınız da vergi veriyorum ki!
  • 28-07-2021, 09:18:44
    #3
    Türkiye'ye hoşgeldiniz.
    Bazı durumlarda yaptırım olmadığı için herkes istediği gibi at koşturuyor.

    Örneğin ; Nakliyeci malzemelerimi çaldı/kaybetti.. getirdikleri içinde kırık dökük malzeme var.
    Savcılığa suç duyurusunda bulundum takipsizlik çıktı.
    Bu adam bu yöntemle çalışmaya tabiki devam edecek.
  • 28-07-2021, 09:19:05
    #4


    Her şeye evet zam geliyor. Bu daha başlangıç. Isınma turlarından sonra büyük çöküşü göreceğiz.
  • 28-07-2021, 09:20:32
    #5
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakikaten böyle gitmiyor. Erken seçim felan olsun artık gitsinler yeter. Muhalefeti de zerre sevmem ama bu saçma gidişe en azından 4 yıllığına bir dur demek gerekir. Verdiğim vergiyi bile verirken içime sinmiyor. Ne yaptınız da vergi veriyorum ki!
    Çok fazla siyasi konulara girmek istemiyorum ancak herhangi bir seçim durumunda;

    Eyt'ye tamam diyecekler ve tekrar iktidar
  • 28-07-2021, 09:26:25
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla siyasi konulara girmek istemiyorum ancak herhangi bir seçim durumunda;

    Eyt'ye tamam diyecekler ve tekrar iktidar
    Seçimden sonra çözücez demişlerdi, çözmediler...
  • 28-07-2021, 09:27:22
    #7
    Oy verirken insan sadece kendi çıkarlarını düşünmemeli , ülkenin genel durumu ile ilgili analiz yapıp öyle oy vermeli ama maalesef işleri tıkırında olan aman düzenim bozulmasın diye bakıyor olaya.Dünya lideriyiz ama enflasyonda faizde dünyada ilk sıralardayız öyle de dindarızdır !
  • 28-07-2021, 09:28:18
    #8
    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçimden sonra çözücez demişlerdi, çözmediler...
    Genelde çözülmesi gerekenler öncesinde çözülüyor ama neyse
  • 28-07-2021, 11:01:24
    #9
    Tec
    Üyeliği durduruldu
    Konuşacak çok şey var da neyse