1 hafta önce 2 liraya aldığım sade puaça, 3 gün önce 2.5 TL oldu. Bu sabah gittim 3 TL dedi.
Hayırdır dedim haftada 2 kez zam mı var? Abi malzemeler zamlandı, peynir un vs.
Bugün aldığını yarın alamıyorsun.
Nasıl olacak böyle?
Her şey Otomatik mi zamlanıyor?
11
●193
- 28-07-2021, 09:18:44Türkiye'ye hoşgeldiniz.
Bazı durumlarda yaptırım olmadığı için herkes istediği gibi at koşturuyor.
Örneğin ; Nakliyeci malzemelerimi çaldı/kaybetti.. getirdikleri içinde kırık dökük malzeme var.
Savcılığa suç duyurusunda bulundum takipsizlik çıktı.
Bu adam bu yöntemle çalışmaya tabiki devam edecek. - 28-07-2021, 09:19:05

Her şeye evet zam geliyor. Bu daha başlangıç. Isınma turlarından sonra büyük çöküşü göreceğiz. - 28-07-2021, 09:20:32Çok fazla siyasi konulara girmek istemiyorum ancak herhangi bir seçim durumunda;Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyt'ye tamam diyecekler ve tekrar iktidar
- 28-07-2021, 09:26:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Seçimden sonra çözücez demişlerdi, çözmediler...OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2021, 09:27:22Oy verirken insan sadece kendi çıkarlarını düşünmemeli , ülkenin genel durumu ile ilgili analiz yapıp öyle oy vermeli ama maalesef işleri tıkırında olan aman düzenim bozulmasın diye bakıyor olaya.Dünya lideriyiz ama enflasyonda faizde dünyada ilk sıralardayız öyle de dindarızdır !
- 28-07-2021, 09:28:18Genelde çözülmesi gerekenler öncesinde çözülüyor ama neysesrknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
