Oy verirken insan sadece kendi çıkarlarını düşünmemeli , ülkenin genel durumu ile ilgili analiz yapıp öyle oy vermeli ama maalesef işleri tıkırında olan aman düzenim bozulmasın diye bakıyor olaya.Dünya lideriyiz ama enflasyonda faizde dünyada ilk sıralardayız öyle de dindarızdır !