Hakikaten böyle gitmiyor. Erken seçim felan olsun artık gitsinler yeter. Muhalefeti de zerre sevmem ama bu saçma gidişe en azından 4 yıllığına bir dur demek gerekir. Verdiğim vergiyi bile verirken içime sinmiyor. Ne yaptınız da vergi veriyorum ki!