1 hafta önce 2 liraya aldığım sade puaça, 3 gün önce 2.5 TL oldu. Bu sabah gittim 3 TL dedi.
Hayırdır dedim haftada 2 kez zam mı var? Abi malzemeler zamlandı, peynir un vs.
Bugün aldığını yarın alamıyorsun.

Nasıl olacak böyle?