Hakikaten böyle gitmiyor. Erken seçim felan olsun artık gitsinler yeter. Muhalefeti de zerre sevmem ama bu saçma gidişe en azından 4 yıllığına bir dur demek gerekir. Verdiğim vergiyi bile verirken içime sinmiyor. Ne yaptınız da vergi veriyorum ki!
Çok fazla siyasi konulara girmek istemiyorum ancak herhangi bir seçim durumunda;
Eyt'ye tamam diyecekler ve tekrar iktidar