• 12-07-2021, 22:58:45
    #1
    Merhaba, r10 üyeleri,
    hep tahsizlikler beni buluyor,

    gelirli site alıyoruz gelirsiz çıkıyor.
    benim adıma d0landırıcılık yapmaya çalışıyorlar adımı kirletiyorlar.
    insanlara yardımcı olalım diyoruz. şikayetlik oluyoruz.
    ticaret yapalım diyoruz binlerce lira yatırım yapıyoruz ürün deflasyon uğruyor.

    yukardakileri örnek verdim bunlar gibi onlarca var..

    illaki bu hayatta acımasızmı olmak lazım vizdansızmı olmak lazım

    bu hayatta 1 kazanıyorsam 10 kaybediyorum.

    ne yapmam lazım artık hayattan bile zevk almıyorum. intihar etmeyi düşünüyorum.
  • 12-07-2021, 23:00:48
    #2
    hiç ummadığın anda bütün güzellikler seni bulur. pes etme her haline şükret güzel kardeşim benim Allah yardımcın olsun.
  • 12-07-2021, 23:02:10
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, r10 üyeleri,
    hep tahsizlikler beni buluyor,

    gelirli site alıyoruz gelirsiz çıkıyor.
    benim adıma d0landırıcılık yapmaya çalışıyorlar adımı kirletiyorlar.
    insanlara yardımcı olalım diyoruz. şikayetliik oluyoruz.
    ticaret yapalım diyoruz binlerce lira yatırım yapıyoruz ürün deflasyon uğruyor.

    illaki bu hayatta acımasızmı olmak lazım vizdansızmı olmak lazım

    bu hayatta 1 kazanıyorsam 10 kaybediyorum.

    ne yapmam lazım artık hayattan bile zevk almıyorum. intihar etmeyi düşünüyorum.
    Hocam ne diyorsunuz Allah aşkına? İntihar etmek nedir yavvv? gelirli site olayını anladım, 1 kazanıp 10 kaybetmeyi anladım ama r10da olanlar yüzünden intihar etmeyin. Gerçek mutlaka ortaya çıkar adınızı kirleten insanlar bir gün ortaya çıkar. Biraz rahatlayın yaa. Denize gidin, bi restoranda kahvaltı edin. Şu foruma 1 gün boyunca girmeyin. Biraz rahatlayın. Dert varsa derman da vardır.
  • 12-07-2021, 23:03:15
    #4
    Aman hocam, böyle olan herkes intihar etse... Hiç yapamayanlar ne yapsın?

    Merak etmeyin, siz bu kadar girişimci olduğunuz için kendinizle övünmelisiniz. Bir gün güzel kapılar açılır.
  • 12-07-2021, 23:03:42
    #5
    Hitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, r10 üyeleri,
    hep tahsizlikler beni buluyor,

    gelirli site alıyoruz gelirsiz çıkıyor.
    benim adıma d0landırıcılık yapmaya çalışıyorlar adımı kirletiyorlar.
    insanlara yardımcı olalım diyoruz. şikayetlik oluyoruz.
    ticaret yapalım diyoruz binlerce lira yatırım yapıyoruz ürün deflasyon uğruyor.

    illaki bu hayatta acımasızmı olmak lazım vizdansızmı olmak lazım

    bu hayatta 1 kazanıyorsam 10 kaybediyorum.

    ne yapmam lazım artık hayattan bile zevk almıyorum. intihar etmeyi düşünüyorum.
    Her şeye Eyvallah ama o intihar kelimesini Mesajı düzenle diyerek silmelisin diye düşünüyorum. Aynı durum da ben de çok kaybettim. Gerek Maddi , Gerek manevi fakat az bir dermanım daha var eğer o da olmazsa İntihar etmeyeceğim. Çünkü yaşanacak günler var. Belki bir gün hayat çalıp çırpanlara, kaçakçılık yapanlara, devletin parasını çalanlara, bizim haklarımızı çalanlara şuan güldüğü gibi belki bir gün bize de güler
  • 12-07-2021, 23:04:27
    #6
    Hocam bende dolandırıldım zamanında 1.5 ay işim olmadı 1 kuruş bile kazanamadım ama bi anda bir iş çıktı hocam yüzümü öyle bir güldürdüki çektiğim acıları unuttum.Yani herşeyde bir hayır vardır hocam sadece sabredin.
  • 12-07-2021, 23:04:35
    #7
    Durmadan bi şeyler kovalamaya devam et. Girişimci adamsın. Bi gün bi noktadan maddi olarak kalkınacaksın muhakkak. Tek yapman gereken durmamak. İntihar fikri kafanda ciddi anlamda varsa acil psikolojik destek al. Ve şunu unutma bu dönemlerde sadece sen bu halde değilsin. Birçok insan maalesef psikolojik olarak zorluk çekiyo. Sakın intihar gibi seçenekleri düşünme bile.
  • 12-07-2021, 23:04:42
    #8
    Hocam herkesin başına binlerce olay geliyor. Ben de bir risk alıp site kurdum ve oradan gelir beklemekteyim. Yaş olmuş bilmem kaç. Ağır geliyor bazı şeyler ama hayat her şeye rağmen yaşamaya değer. Sen,ben,biz böyle yaparsak diğerlerinden ne farkımız kalır? Dünya her şeye rağmen dönüyor ve güzel şeyler hiç uzakta değil. Biraz ara ver, kafanı topla sonra daha güçlü dön.
    • GuarDofErun
    GuarDofErun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-07-2021, 23:05:28
    #9
    Hitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, r10 üyeleri,
    hep tahsizlikler beni buluyor,

    gelirli site alıyoruz gelirsiz çıkıyor.
    benim adıma d0landırıcılık yapmaya çalışıyorlar adımı kirletiyorlar.
    insanlara yardımcı olalım diyoruz. şikayetlik oluyoruz.
    ticaret yapalım diyoruz binlerce lira yatırım yapıyoruz ürün deflasyon uğruyor.

    illaki bu hayatta acımasızmı olmak lazım vizdansızmı olmak lazım

    bu hayatta 1 kazanıyorsam 10 kaybediyorum.

    ne yapmam lazım artık hayattan bile zevk almıyorum. intihar etmeyi düşünüyorum.
    Gelirli site alıp gelirsiz çıkarsa çok güzel bir çözüm var iade isteyin olmaz ise şikayet edin hocam. İntihar etmek bu kadar kolay olmamalı. Bilmiyorum ama anne babanız yaşıyor ise onları düşünün. Kolay para inanki kazanılmıyor. Bunlar başınıza gelecekki ilerde daha iyi yerlere gelin. 1 kazanıp 10 kaybediyorsanız. 1 Kazandıktan sonra doğru adımlar atmanız lazım. Bu yaşadıklarınızın çoğunu bende yaşadım belki forumda yaşayan bir çok arkadaşlar vardır. Ancak pes etmemek lazım.

    NOT: Size tavsiyem belki 1 gün belki 7 gün ara verip düşünmeniz. Herşeyden uzaklaşmanız çidden faydası oluyor rahatlıyorsunuz.