Merhaba, r10 üyeleri,
hep tahsizlikler beni buluyor,
gelirli site alıyoruz gelirsiz çıkıyor.
benim adıma d0landırıcılık yapmaya çalışıyorlar adımı kirletiyorlar.
insanlara yardımcı olalım diyoruz. şikayetlik oluyoruz.
ticaret yapalım diyoruz binlerce lira yatırım yapıyoruz ürün deflasyon uğruyor.
illaki bu hayatta acımasızmı olmak lazım vizdansızmı olmak lazım
bu hayatta 1 kazanıyorsam 10 kaybediyorum.
ne yapmam lazım artık hayattan bile zevk almıyorum. intihar etmeyi düşünüyorum.
Gelirli site alıp gelirsiz çıkarsa çok güzel bir çözüm var iade isteyin olmaz ise şikayet edin hocam. İntihar etmek bu kadar kolay olmamalı. Bilmiyorum ama anne babanız yaşıyor ise onları düşünün. Kolay para inanki kazanılmıyor. Bunlar başınıza gelecekki ilerde daha iyi yerlere gelin. 1 kazanıp 10 kaybediyorsanız. 1 Kazandıktan sonra doğru adımlar atmanız lazım. Bu yaşadıklarınızın çoğunu bende yaşadım belki forumda yaşayan bir çok arkadaşlar vardır. Ancak pes etmemek lazım.
NOT: Size tavsiyem belki 1 gün belki 7 gün ara verip düşünmeniz. Herşeyden uzaklaşmanız çidden faydası oluyor rahatlıyorsunuz.