Merhaba, r10 üyeleri,
hep tahsizlikler beni buluyor,
gelirli site alıyoruz gelirsiz çıkıyor.
benim adıma d0landırıcılık yapmaya çalışıyorlar adımı kirletiyorlar.
insanlara yardımcı olalım diyoruz. şikayetlik oluyoruz.
ticaret yapalım diyoruz binlerce lira yatırım yapıyoruz ürün deflasyon uğruyor.
illaki bu hayatta acımasızmı olmak lazım vizdansızmı olmak lazım
bu hayatta 1 kazanıyorsam 10 kaybediyorum.
ne yapmam lazım artık hayattan bile zevk almıyorum. intihar etmeyi düşünüyorum.
Her şeye Eyvallah ama o intihar kelimesini Mesajı düzenle diyerek silmelisin diye düşünüyorum. Aynı durum da ben de çok kaybettim. Gerek Maddi , Gerek manevi fakat az bir dermanım daha var eğer o da olmazsa İntihar etmeyeceğim. Çünkü yaşanacak günler var. Belki bir gün hayat çalıp çırpanlara, kaçakçılık yapanlara, devletin parasını çalanlara, bizim haklarımızı çalanlara şuan güldüğü gibi belki bir gün bize de güler