Merhaba, r10 üyeleri,
hep tahsizlikler beni buluyor,

gelirli site alıyoruz gelirsiz çıkıyor.
benim adıma d0landırıcılık yapmaya çalışıyorlar adımı kirletiyorlar.
insanlara yardımcı olalım diyoruz. şikayetlik oluyoruz.
ticaret yapalım diyoruz binlerce lira yatırım yapıyoruz ürün deflasyon uğruyor.

yukardakileri örnek verdim bunlar gibi onlarca var..

illaki bu hayatta acımasızmı olmak lazım vizdansızmı olmak lazım

bu hayatta 1 kazanıyorsam 10 kaybediyorum.

ne yapmam lazım artık hayattan bile zevk almıyorum. intihar etmeyi düşünüyorum.