Hocam bende dolandırıldım zamanında 1.5 ay işim olmadı 1 kuruş bile kazanamadım ama bi anda bir iş çıktı hocam yüzümü öyle bir güldürdüki çektiğim acıları unuttum.Yani herşeyde bir hayır vardır hocam sadece sabredin.