• 28-06-2021, 20:21:25
    #37
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanal İstanbul'dan geçmeyen her gemiden alınacak ücretin halka yansıması düşüncesi çık aklımdan....
    O zaman işte allah sonumuzu hayır etsin
  • 28-06-2021, 21:09:50
    #38
    1758 yılında köprü mü vardı? şükredin
  • 28-06-2021, 23:06:36
    #39
    Reis, Allah seni başımızdan eksik etmesin..
    Kuduranları görmek çok keyifli.
  • 28-06-2021, 23:38:46
    #40
    Şuan Silivrinin serin sularını düşünüyorum ama cezbetmiyor çünkü musilaj var 😂

    Bu arada haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır. Hz Ali.

    Güzelleme yapanlara ithafen
  • 29-06-2021, 00:19:20
    #41
    Yavuz Sultan Selim köprüsüne girmemek ve Kuzey Marmarayı kullanmamak için arabayla girmediğim alternatif yol kalmadı adeta yolların kurdu oldum derken Silivri'de 100 km hızla giderken hız bir anda 80'e düşüyor ve Maxi Avm'nin önünde elime 230 tl'lik mektup tutuşturuyorlar. Yolu kullanmazsan ceza ödersin dediler resmen Win-Win kavramını çok güzel uyguluyor haşmetlimiz
  • 29-06-2021, 11:08:34
    #42
    En yakin zamanda gidecekler inş
  • 29-06-2021, 13:40:33
    #43
    2017'de Avrasya Tünelinde aynısını yaşadım çok sonra gördüm,
    33.2 TL ödemem gerekirken benden gecikme faizi ile birlikte 365.02 TL aldılar.
    Tüketici mahkemesine gittim bir şey çıkmadı, bilgilendirme vs yapılmamıştı. Ödedikten sonra o dönem seçim mi ne vardı, avrasya tüneli borcu olanların tamamı silindi.. Güler misin ağlar mısın
  • 29-06-2021, 13:44:33
    #44
    bi avukata danışın isterseniz çünkü tebligat gelmiş mi gelmemiş mi gelmişse muhtarda muhtarın suçu gelmemişse onların