Palria adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece Sömürülüyoruz! 3.Köprü Geçişi!
43
●1.375
- 29-06-2021, 00:19:20Yavuz Sultan Selim köprüsüne girmemek ve Kuzey Marmarayı kullanmamak için arabayla girmediğim alternatif yol kalmadı adeta yolların kurdu oldum derken Silivri'de 100 km hızla giderken hız bir anda 80'e düşüyor ve Maxi Avm'nin önünde elime 230 tl'lik mektup tutuşturuyorlar. Yolu kullanmazsan ceza ödersin dediler resmen Win-Win kavramını çok güzel uyguluyor haşmetlimiz
- 29-06-2021, 13:40:332017'de Avrasya Tünelinde aynısını yaşadım çok sonra gördüm,
33.2 TL ödemem gerekirken benden gecikme faizi ile birlikte 365.02 TL aldılar.
Tüketici mahkemesine gittim bir şey çıkmadı, bilgilendirme vs yapılmamıştı. Ödedikten sonra o dönem seçim mi ne vardı, avrasya tüneli borcu olanların tamamı silindi.. Güler misin ağlar mısın