2017'de Avrasya Tünelinde aynısını yaşadım çok sonra gördüm,
33.2 TL ödemem gerekirken benden gecikme faizi ile birlikte 365.02 TL aldılar.
Tüketici mahkemesine gittim bir şey çıkmadı, bilgilendirme vs yapılmamıştı. Ödedikten sonra o dönem seçim mi ne vardı, avrasya tüneli borcu olanların tamamı silindi.. Güler misin ağlar mısın