ademsahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece Sömürülüyoruz! 3.Köprü Geçişi!
43
●1.375
- 28-06-2021, 12:50:21hocama katılıyorum bu şekilde tirtikliyorlar aynısı başıma geldi 70₺yi 1300₺ olarak ödedim tebligat gönderdik falan diyorlar ama öyle bişey yok peşinde koşacak vaktim olsaydı ugrasirdim ama onlar bu boşluğu degerlendirip benim peşimde koşarak 1300₺ vurdular haram ettim ne diyeyim
- 28-06-2021, 12:51:55Sabrediyoruz. Herkesin yargılanacağı zaman gelecektir illa ki... Bize bunları reva görenler, bu duruma sokanlar, Türk gencine ve yaşlısına bunları yaşatanlar YÜCE TÜRK MAHKEMESİNDE hesap vermeden ölmeyeceklerdir diye umuyorum.
- 28-06-2021, 12:54:19Abi eleştiri/sorgulama/serzeniş/irdemele/araştırma/ mı acaba? Bile demeyin - yapmayın. Keşke olmasaydı ama olmuş durumunuz varsa ödeyin Allah muhafaza camdan çıkıp çocuk uyuyor diyeni bile alıyorlar ağzını acani bile alıyorlar burada yazdığınıza bakıp halkı kin ve düşmanlığa itiyor deyip alada bilirler sizi. Boşverin daha kötü olmasın ödeyin gitsin. Alacak birşey bulamayacaklar yakında birbirlerinden almaya başlayacaklar zaten. Nenemin deyimi ile "- kendi başını yesin" e gelecek olay 😊
- 28-06-2021, 13:00:27Hocam bunu bende yapıyorum. 3.Köprü ve Benzeri özelleştirilmiş yollara kgm bakmıyor ve orada çıkmıyoraslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2021, 13:01:11Maalesef, icraya girmiş devlet borcu değil özelleştirilmiş şirket avukata vermişperkosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle