Abi eleştiri/sorgulama/serzeniş/irdemele/araştırma/ mı acaba? Bile demeyin - yapmayın. Keşke olmasaydı ama olmuş durumunuz varsa ödeyin Allah muhafaza camdan çıkıp çocuk uyuyor diyeni bile alıyorlar ağzını acani bile alıyorlar burada yazdığınıza bakıp halkı kin ve düşmanlığa itiyor deyip alada bilirler sizi. Boşverin daha kötü olmasın ödeyin gitsin. Alacak birşey bulamayacaklar yakında birbirlerinden almaya başlayacaklar zaten. Nenemin deyimi ile "- kendi başını yesin" e gelecek olay 😊