Tebligatı kim ne zaman almış alan kişinin bilgilerini almış olmaları lazım. Muhtarar bıraktılarsa da muhtarın size teslim ettiği tarih tebliğ tarihidir. Bunlar iyi alıştı nasılsa kimse uğraşmıyor diye oltalama yapıyorlar hatta geçiş tarihlerinde kullandığınız cihazda imkan varsa içerisinde bakiye olduğunu gösteren dökümler ile birlikte gerekirse siz de dava açın. Sonuçta sizin bakiyeniz varsa ve çekmemişse bu onların suçudur sizin değil. Ayrıca 1.5 senede 9 katına nasıl çıkar bu nasıl bir gecikme faizidir anlayabilmiş değilim.
hocama katılıyorum bu şekilde tirtikliyorlar aynısı başıma geldi 70₺yi 1300₺ olarak ödedim tebligat gönderdik falan diyorlar ama öyle bişey yok peşinde koşacak vaktim olsaydı ugrasirdim ama onlar bu boşluğu degerlendirip benim peşimde koşarak 1300₺ vurdular haram ettim ne diyeyim