• 28-06-2021, 13:05:13
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef, icraya girmiş devlet borcu değil özelleştirilmiş şirket avukata vermiş
    Tebligat eline ulaşalı 7 gün olmadıysa hemen itiraz et böyle bir borcum yoktur diye dilekçeyle olsun bitsin. Bu arada ekranını paylaştığın bölüm hangi sitenin ekran görüntüsü. İlk defa duyuyorum böyle birşey..
  • 28-06-2021, 13:08:14
    #20
    Köprü demeyin küfür ediyorum direkt

    Bir de buna hizmet diyorlar ağzım iyice bozuluyor

    Sizin duruma gelirsek, ödeme yapabilecek gücünüz var ise bir an önce yapın. Yoksa artarak devam eder...
  • 28-06-2021, 13:08:53
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Bu ay çevremdeki herkese böyle borçlar geldi. Millet uğraşmamak için borcu ödiyimde kurtulayım diyor. Üstelik hepsinde de bakiye vardı..
  • 28-06-2021, 13:11:20
    #22
    fetöcü vatan haini seni (ptt takip numarasini isteyiniz ) 2023 e kadar bekletin bekletince bir durum olmicaksa %99.2 ceza affi gelir zaten akparti hükümetinden bahsediyoruz
  • 28-06-2021, 13:30:02
    #23
    perkosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebligat eline ulaşalı 7 gün olmadıysa hemen itiraz et böyle bir borcum yoktur diye dilekçeyle olsun bitsin. Bu arada ekranını paylaştığın bölüm hangi sitenin ekran görüntüsü. İlk defa duyuyorum böyle birşey..
    https://www.ysskoprusuveotoyolu.com....e-online-odeme
  • 28-06-2021, 15:50:44
    #24
    3.köprü cümlesini görünce dahi sinir basıyor bomboş yollar millet temde e5 de kendini kesiyor trafik yüzünden yapın şu yolları makul ücret hem sürümden kazanın hem bizde bu ülkenin vatandaşıyızya insanızya bizde faydalanalım.
  • 28-06-2021, 15:58:47
    #25
    5 km Avrupa otoyolunu kullandım. 22,50 TL para kestiler. Haram zıkkım olsun. Bilseydim bu kadar keseceğini 1 saat trafiğe girer gene vermezdim.
  • 28-06-2021, 16:00:16
    #26
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebligatı kim ne zaman almış alan kişinin bilgilerini almış olmaları lazım. Muhtarar bıraktılarsa da muhtarın size teslim ettiği tarih tebliğ tarihidir. Bunlar iyi alıştı nasılsa kimse uğraşmıyor diye oltalama yapıyorlar hatta geçiş tarihlerinde kullandığınız cihazda imkan varsa içerisinde bakiye olduğunu gösteren dökümler ile birlikte gerekirse siz de dava açın. Sonuçta sizin bakiyeniz varsa ve çekmemişse bu onların suçudur sizin değil. Ayrıca 1.5 senede 9 katına nasıl çıkar bu nasıl bir gecikme faizidir anlayabilmiş değilim.
    Gecikme faizi değil. Tahminim en az 500 tl si avukatın parası.

    Atoda yaşadık aynısını. 200 tl faizli para ödedik 465 tl avukat parası.
  • 28-06-2021, 16:12:58
    #27
    Geçersen sen, geçmezsen biz ödeyeceğiz. Ondan dolayı ne diyelim bilemedim ben şimdi.