Konu
Sadece Sömürülüyoruz! 3.Köprü Geçişi!
28-06-2021, 15:58:47
#25
Gurul
5 km Avrupa otoyolunu kullandım. 22,50 TL para kestiler. Haram zıkkım olsun. Bilseydim bu kadar keseceğini 1 saat trafiğe girer gene vermezdim.