Yavuz Sultan Selim köprüsüne girmemek ve Kuzey Marmarayı kullanmamak için arabayla girmediğim alternatif yol kalmadı adeta yolların kurdu oldum derken Silivri'de 100 km hızla giderken hız bir anda 80'e düşüyor ve Maxi Avm'nin önünde elime 230 tl'lik mektup tutuşturuyorlar. Yolu kullanmazsan ceza ödersin dediler resmen Win-Win kavramını çok güzel uyguluyor haşmetlimiz