• 16-06-2021, 16:34:38
    #19
    Bol bol Elma yersniz hocam
  • 17-06-2021, 10:11:42
    #20
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol bol Elma yersniz hocam
    BurakKeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ysnozverdesign; Şimdiden hayırlı tezkereler kardeşim, sağ salim git gel
    Nephiliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik mantığın bittiği yerdir. Buna hazırlıklı olarak gidip, biran önce dönmen dileğiyle.
    yusufefe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yolunuzu açık etsin hayırlı tezkereler
    mesuthakanbkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Sağ sağlim gidip dönmeyi nasip etsin Hocam inşallah Hayırlı uğurlu olsun inşallah
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amasya - 15. Piyade Eğitim Tugayı Komutanlığı.
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mp3 çalarlı kamerasız bir telefon buldum bakalım
    webisler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ysnozverdesign; hayırlı tezkereler olsun kardeş.
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayirli tezkereler hocam
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 ay askerlik görevimi yaptığım yer. İyi tezkereler...
    biOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yar ve yardımcın olsun hayırlısı ile git gel, 15' ay keyifle geçti benim dilerim senin 6 ayında aynı kalitede geçer.
    Webr00t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gideceğim arkana Yer Neresi Çıktı
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı tezkereler. Bence tatil moduna alma, ben usta birliğinde 7 8 ay r10 a girdiğimi hatırlıyorum
    OsmanHazir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede o eski askerlikler 18 ay 😌. Yolun açık olsun kardeşim Allah’a emanet ol
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güle güle git gel hocam
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüşürüz hocam. Umarım hayırlı gidip dönersiniz
    komplexuss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yolunuz açık olsun hayırlısı ile gidip dönüm inşallah hocam.
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuşlu telefonla gidiyorsan radyolusunu al oyle git mukemmel oluyor en azindan power fm dinlersin geceleri. Sayılı gün çabuk geçiyor

    Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim. Yarın Teslim oluyorum. Geri sizlerle buluşmak ümidiyle... Allah'a emanet olun
  • 20-06-2021, 20:47:48
    #21
    Konuyu geç fark ettim. Biz gitmeden görüştük ama yinede buradan yazmak isterim. Ufak bir ticaret sonrası tanıştığım ama sohbetimizin kesilmediği nadir dostlardansın. Yolun açık olsun dostum benim. Hayırlısıyla git gel inşallah. Benimde yakındır
  • 20-06-2021, 21:51:01
    #22
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saygıdeğer forum üyeleri. Aranızda bulunduğum süre boyunca birçok dostum, abim, kardeşim oldu. Bu sürede işimi 9 yıldır yapan bir grafiker olarak r10'da da kaliteli işler vermeyi başardım. 6 ay sonra burada tekrar sizinle olmak dileğiyle. Hesabımı akşam 6 ay süreyle tatil moduna alacağım. Allah herkesin yar ve yardımcısı olsun.

    Herkese Teşekkürler


    "Amasya - 15. Piyade Eğitim Tugayı Komutanlığı."
    Bir sorum olacak hocam
    Süreç nasıl işliyor
    E-devletten belge alıp
    Sağlık taramasına gidip
    Sonra otobüse atlayıp gidiyor musun ?
  • 12-12-2021, 22:53:25
    #23
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sorum olacak hocam
    Süreç nasıl işliyor
    E-devletten belge alıp
    Sağlık taramasına gidip
    Sonra otobüse atlayıp gidiyor musun ?
    TeoreM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu geç fark ettim. Biz gitmeden görüştük ama yinede buradan yazmak isterim. Ufak bir ticaret sonrası tanıştığım ama sohbetimizin kesilmediği nadir dostlardansın. Yolun açık olsun dostum benim. Hayırlısıyla git gel inşallah. Benimde yakındır
    Nephiliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik mantığın bittiği yerdir. Buna hazırlıklı olarak gidip, biran önce dönmen dileğiyle.
    yusufefe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yolunuzu açık etsin hayırlı tezkereler
    mesuthakanbkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Sağ sağlim gidip dönmeyi nasip etsin Hocam inşallah Hayırlı uğurlu olsun inşallah
    webisler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ysnozverdesign; hayırlı tezkereler olsun kardeş.
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayirli tezkereler hocam
    biOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yar ve yardımcın olsun hayırlısı ile git gel, 15' ay keyifle geçti benim dilerim senin 6 ayında aynı kalitede geçer.
    Webr00t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gideceğim arkana Yer Neresi Çıktı
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı tezkereler. Bence tatil moduna alma, ben usta birliğinde 7 8 ay r10 a girdiğimi hatırlıyorum
    OsmanHazir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede o eski askerlikler 18 ay 😌. Yolun açık olsun kardeşim Allah’a emanet ol
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüşürüz hocam. Umarım hayırlı gidip dönersiniz
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güle güle git gel hocam
    komplexuss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yolunuz açık olsun hayırlısı ile gidip dönüm inşallah hocam.
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuşlu telefonla gidiyorsan radyolusunu al oyle git mukemmel oluyor en azindan power fm dinlersin geceleri. Sayılı gün çabuk geçiyor

    Değerli dostlarım ve abilerim. Allah'ın izniyle geldim KKTC sıkıntılı bir yerdi ama tekrar aranızdayım şükür Grafik tasarım işlerine devamm... Sizinle olmaktan çok mutluyum.