Bol bol Elma yersniz hocam
@ysnozverdesign; Şimdiden hayırlı tezkereler kardeşim, sağ salim git gel
Askerlik mantığın bittiği yerdir. Buna hazırlıklı olarak gidip, biran önce dönmen dileğiyle.
Allah yolunuzu açık etsin hayırlı tezkereler
Allah Sağ sağlim gidip dönmeyi nasip etsin Hocam inşallah Hayırlı uğurlu olsun inşallah
Amasya - 15. Piyade Eğitim Tugayı Komutanlığı.
mp3 çalarlı kamerasız bir telefon buldum bakalım

10 ay askerlik görevimi yaptığım yer. İyi tezkereler...
Allah yar ve yardımcın olsun hayırlısı ile git gel, 15' ay keyifle geçti benim dilerim senin 6 ayında aynı kalitede geçer.
bende gideceğim arkana

Yer Neresi Çıktı
Hayırlı tezkereler. Bence tatil moduna alma, ben usta birliğinde 7 8 ay r10 a girdiğimi hatırlıyorum
Nerede o eski askerlikler 18 ay 😌. Yolun açık olsun kardeşim Allaha emanet ol
Görüşürüz hocam. Umarım hayırlı gidip dönersiniz
Yolunuz açık olsun hayırlısı ile gidip dönüm inşallah hocam.
Tuşlu telefonla gidiyorsan radyolusunu al oyle git mukemmel oluyor

en azindan power fm dinlersin geceleri. Sayılı gün çabuk geçiyor
Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim. Yarın Teslim oluyorum. Geri sizlerle buluşmak ümidiyle... Allah'a emanet olun