• 16-06-2021, 09:45:33
    #10
    @ysnozverdesign; Şimdiden hayırlı tezkereler kardeşim, sağ salim git gel
  • 16-06-2021, 09:53:04
    #11
    Askerlik mantığın bittiği yerdir. Buna hazırlıklı olarak gidip, biran önce dönmen dileğiyle.
  • 16-06-2021, 09:53:20
    #12
    Allah yolunuzu açık etsin hayırlı tezkereler
  • 16-06-2021, 09:53:22
    #13
    Allah Sağ sağlim gidip dönmeyi nasip etsin Hocam inşallah Hayırlı uğurlu olsun inşallah
  • 16-06-2021, 10:01:48
    #14
    Webr00t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gideceğim arkana Yer Neresi Çıktı
    Amasya - 15. Piyade Eğitim Tugayı Komutanlığı.
  • 16-06-2021, 10:34:16
    #15
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuşlu telefonla gidiyorsan radyolusunu al oyle git mukemmel oluyor en azindan power fm dinlersin geceleri. Sayılı gün çabuk geçiyor
    mp3 çalarlı kamerasız bir telefon buldum bakalım
  • 16-06-2021, 12:17:09
    #16
    @ysnozverdesign; hayırlı tezkereler olsun kardeş.
  • 16-06-2021, 12:49:42
    #17
    Hayirli tezkereler hocam
  • 16-06-2021, 14:37:38
    #18
    10 ay askerlik görevimi yaptığım yer. İyi tezkereler...
    • ysnozverdesign
    ysnozverdesign bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.