Ayrılık vakti geldi. | Askere gidiyorum.
22
●484
- 16-06-2021, 09:45:33@ysnozverdesign; Şimdiden hayırlı tezkereler kardeşim, sağ salim git gel
- 16-06-2021, 09:53:04Askerlik mantığın bittiği yerdir. Buna hazırlıklı olarak gidip, biran önce dönmen dileğiyle.
- 16-06-2021, 10:01:48Amasya - 15. Piyade Eğitim Tugayı Komutanlığı.Webr00t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2021, 10:34:16
- 16-06-2021, 14:37:3810 ay askerlik görevimi yaptığım yer. İyi tezkereler...ysnozverdesign bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
Yer Neresi Çıktı