Konu
Ayrılık vakti geldi. | Askere gidiyorum.
16-06-2021, 09:53:04
#11
Nephiliman
Askerlik mantığın bittiği yerdir. Buna hazırlıklı olarak gidip, biran önce dönmen dileğiyle.