Konuyu geç fark ettim. Biz gitmeden görüştük ama yinede buradan yazmak isterim. Ufak bir ticaret sonrası tanıştığım ama sohbetimizin kesilmediği nadir dostlardansın. Yolun açık olsun dostum benim. Hayırlısıyla git gel inşallah. Benimde yakındır