Bir sorum olacak hocam
Süreç nasıl işliyor
E-devletten belge alıp
Sağlık taramasına gidip
Sonra otobüse atlayıp gidiyor musun ?
Konuyu geç fark ettim. Biz gitmeden görüştük ama yinede buradan yazmak isterim. Ufak bir ticaret sonrası tanıştığım ama sohbetimizin kesilmediği nadir dostlardansın. Yolun açık olsun dostum benim. Hayırlısıyla git gel inşallah. Benimde yakındır
Askerlik mantığın bittiği yerdir. Buna hazırlıklı olarak gidip, biran önce dönmen dileğiyle.
Allah yolunuzu açık etsin hayırlı tezkereler
Allah Sağ sağlim gidip dönmeyi nasip etsin Hocam inşallah Hayırlı uğurlu olsun inşallah
Allah yar ve yardımcın olsun hayırlısı ile git gel, 15' ay keyifle geçti benim dilerim senin 6 ayında aynı kalitede geçer.
bende gideceğim arkana

Yer Neresi Çıktı
Hayırlı tezkereler. Bence tatil moduna alma, ben usta birliğinde 7 8 ay r10 a girdiğimi hatırlıyorum
Nerede o eski askerlikler 18 ay 😌. Yolun açık olsun kardeşim Allaha emanet ol
Görüşürüz hocam. Umarım hayırlı gidip dönersiniz
Yolunuz açık olsun hayırlısı ile gidip dönüm inşallah hocam.
Tuşlu telefonla gidiyorsan radyolusunu al oyle git mukemmel oluyor

en azindan power fm dinlersin geceleri. Sayılı gün çabuk geçiyor
Değerli dostlarım ve abilerim. Allah'ın izniyle geldim

KKTC sıkıntılı bir yerdi ama tekrar aranızdayım şükür

Grafik tasarım işlerine devamm... Sizinle olmaktan çok mutluyum.