fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sorum olacak hocam
Süreç nasıl işliyor
E-devletten belge alıp
Sağlık taramasına gidip
Sonra otobüse atlayıp gidiyor musun ?
TeoreM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu geç fark ettim. Biz gitmeden görüştük ama yinede buradan yazmak isterim. Ufak bir ticaret sonrası tanıştığım ama sohbetimizin kesilmediği nadir dostlardansın. Yolun açık olsun dostum benim. Hayırlısıyla git gel inşallah. Benimde yakındır
Nephiliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerlik mantığın bittiği yerdir. Buna hazırlıklı olarak gidip, biran önce dönmen dileğiyle.
yusufefe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yolunuzu açık etsin hayırlı tezkereler
mesuthakanbkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah Sağ sağlim gidip dönmeyi nasip etsin Hocam inşallah Hayırlı uğurlu olsun inşallah
webisler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ysnozverdesign; hayırlı tezkereler olsun kardeş.
bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayirli tezkereler hocam
biOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yar ve yardımcın olsun hayırlısı ile git gel, 15' ay keyifle geçti benim dilerim senin 6 ayında aynı kalitede geçer.
Webr00t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende gideceğim arkana Yer Neresi Çıktı
neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı tezkereler. Bence tatil moduna alma, ben usta birliğinde 7 8 ay r10 a girdiğimi hatırlıyorum
OsmanHazir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerede o eski askerlikler 18 ay 😌. Yolun açık olsun kardeşim Allah’a emanet ol
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüşürüz hocam. Umarım hayırlı gidip dönersiniz
akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güle güle git gel hocam
komplexuss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yolunuz açık olsun hayırlısı ile gidip dönüm inşallah hocam.
t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tuşlu telefonla gidiyorsan radyolusunu al oyle git mukemmel oluyor en azindan power fm dinlersin geceleri. Sayılı gün çabuk geçiyor

Değerli dostlarım ve abilerim. Allah'ın izniyle geldim KKTC sıkıntılı bir yerdi ama tekrar aranızdayım şükür Grafik tasarım işlerine devamm... Sizinle olmaktan çok mutluyum.