Irak'ta 2019 Dodge Challanger 25.500 ₺
42
●1.762
- 28-05-2021, 17:26:57Sitedeki arabların videolarını çeken türk var youtubede
https://youtu.be/7AB-vCPzPbY - 28-05-2021, 18:58:00
- 28-05-2021, 19:26:28Neden ₺ yazdım...laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunun içeriğini okumadınız sanırım. Okusaydınız bu soruyu soracağınızı düşünmüyorum hocam yine de açıklayayım..
Kuzey Irak'ta çalışanlar dolar ile maaş alıyorlar. Dolar ile alım yapıyorlar. Araba 25.500 $
Türkiye'de biz ₺ ile çalışıyoruz ₺ ile alım yapıyoruz.
Yani birim hesabı yüzünden...
Hayal ettim, düşündüm diyorum. Ülkemizde çalışıyorum ve cebimde topladığım 25.500 ₺'ye bu arabaya aldığımı düşünüyorum. 2 dakikalığına da olsa hayaliyle mutlu oldum diyorum.
Hocam o bölgeye çok yakın bir yerde yaşıyorum.excelion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eniştem, komşularım birçok arkadaşım o bölgede çalışıyorlar.
Eniştemin maaşı 2.700 $ ve sadece elektrik teknisyeni...
Komşumun cocugu 10 gündür gelmiş izne... Kendisi dişçide yan eleman olarak çalışıyor. Toyota supra ile geldi. Gitmeden önce ailesinin durumu iyi değildi. Şimdilerde ise bayağı iyi. Maaşını bilmiyorum ama bildiğim şey şu. O çocuk Türkiye'de olsaydı Toyota Supra'ya binmek değil kapısını açamazdı.
