• 27-12-2008, 13:01:43
    #28
    AyberkD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona kendini anlatabileceğin güzel bir site aç bence zaten bol bol free host var (reklamsız istersen var bir site pm at) Sadece 13 ytlye bir domain alarak sevdğin kişiye açılabilirsin bence

    Bu tarz birşey yapıcak olan varsa web hostingi ücretsiz sağlarım

    @burayakadar

    Senin için gerçekten çok üzüldüm, koymuştur feci şekilde. Üzer insanı..
  • 27-12-2008, 13:19:09
    #29
    Üyeliği durduruldu
    o kadar da değil ya

    git yanına yürüyebilir miyiz de olmaz derse kosalım o zaman de gülerse sonrası gelir
  • 27-12-2008, 13:24:13
    #30
    burayakadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün dayanamadım aradım meraba falan filan nerdesin yurttayım dedi işin yoksa biraz dışarı çıkalım mı dedim oda tamam dedi bende çiçekçiden bir adet gül aldım her ihtimale karşı montun altına koydum çaktırmadan sonra otobüse atlayıp yurtun oraya gittim yurtu un önünde beni bekliyodu kapıda yine meraba falan filan şöyle biraz yürüyelim mi dedim işte konuşmamdan bir kesit: ilk başlarda hiç dikkatimi çekmeiştin ama seni tanıdıkça sende aşırı derecede hoşlandım senin yanında kendimi mutlu hissediyorum falan biraz damardan edebiyat akımı sonra ben bi sigara yaktım o konuşmaya başladı keşke seni daha önceden tanısaydın şu an istediğim tek şey bu dedi sonra devam etti çok hoşbirisin seni kaybetmek istemem ama benim erkek arkadaşım var dedi ben o an şok oldum bi arkadaşına sormuştum o malda bana yok dedi sonra kendi söyledi 1 yıldır çıkıyorlarmış bana ne kabul edilmemek ne güle verdiğim para koymadı ama erkek arkadaşı olan bi kıza gidip hoşlanıyorum dediğim için akşamdan beri kendime küfretiyorum sonra kıza da söyledim özür dilerim böyle bi olay için erkek arkadaşının olduğunu bilsem inan duygularımı içime atardım falan akşam eve gelince lütfen üzülme falan filan diye biraz mesaj attı işte bir aşk hikayemizinde burda sonuna geldik....
    sonra bi arkadaşını aradım eve giderken sağlam kaynaktan gerçekten erkek arkadaşı varmış hatta 2 hafta önce buraya gelip gitti dedi...
    ***En önemli tavsiye sağdan soldan erkek arkadaşı yok demelerine bakmayın birebir kaynaktan öğrenin yoksa bknz:burayakadar şapı yemek teriminin uygun düştüğü kişi diye ekşisözlükde yorum bile yaparlar..Ama p.tesi okula gidip gitmemekte kararsızım ya ilk derslere giriyim yada son derse gitmesem de ezik modunda olduğum anlaşılır kararsız kaldım.
    bir an bunu kendim yazmış gibi geldi çünkü aynı şeyi bende yaşadım
    kötü bir durumdur ama ilk gün okula gitim ben kızla konuşamaya çekinirken kız geldi oturdu muhabbet ettik,okula git neden kendini ezik modunda görüyorsun ki
  • 27-12-2008, 22:11:18
    #31
    arkadaşlar yorumlar için sağolun p.tesi okula bişey olmamış gibi giderim yine selam falan hiçdünkü konuşmamla ilgili ima yada harekette bulunmamak en mantıklısı ]:
  • 28-12-2008, 00:44:43
    #32
    Üyeliği durduruldu
    sen en iisi bi sigara daha yak anca o paklar seni üzüldüm şimdi
  • 05-01-2009, 18:45:29
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Şimdiye çoktan tavlamşsındr ya da tavlayamamaışsındır ama diğer arkadaşlara söylüyorum ki kızlar erkeklere göre çok daha düşünceli yani ayrıntılı düşünen,ayrıntılara önem veren ve duygusal yaratıklardır... Bi kız olarak söylüyorum yani ((: bi kaç güzel söze dayanabileceğini sanmıyorum... Ama ağırdan satın kendinizi mutlaka,beraber girdiğiniz bi ortamda bi kç küçük anlamlı bakışlar atıp,aynı zamanda o yokmuş gibi davranın. Mutlaka ilgisini çeker ve bi küçük de olsa adım gelir ((:

    arkadaşımın hesabından yazıyorum bu arada
  • 05-01-2009, 19:00:31
    #34
    forumbeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiye çoktan tavlamşsındr ya da tavlayamamaışsındır ama diğer arkadaşlara söylüyorum ki kızlar erkeklere göre çok daha düşünceli yani ayrıntılı düşünen,ayrıntılara önem veren ve duygusal yaratıklardır... Bi kız olarak söylüyorum yani ((: bi kaç güzel söze dayanabileceğini sanmıyorum... Ama ağırdan satın kendinizi mutlaka,beraber girdiğiniz bi ortamda bi kç küçük anlamlı bakışlar atıp,aynı zamanda o yokmuş gibi davranın. Mutlaka ilgisini çeker ve bi küçük de olsa adım gelir ((:
    arkadaşımın hesabından yazıyorum bu arada
    Yazını düzeltmezsen arkadaşının hesabı bumlayacak
  • 05-01-2009, 19:20:43
    #35
    burayakadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün dayanamadım aradım meraba falan filan nerdesin yurttayım dedi işin yoksa biraz dışarı çıkalım mı dedim oda tamam dedi bende çiçekçiden bir adet gül aldım her ihtimale karşı montun altına koydum çaktırmadan sonra otobüse atlayıp yurtun oraya gittim yurtu un önünde beni bekliyodu kapıda yine meraba falan filan şöyle biraz yürüyelim mi dedim işte konuşmamdan bir kesit: ilk başlarda hiç dikkatimi çekmeiştin ama seni tanıdıkça sende aşırı derecede hoşlandım senin yanında kendimi mutlu hissediyorum falan biraz damardan edebiyat akımı sonra ben bi sigara yaktım o konuşmaya başladı keşke seni daha önceden tanısaydın şu an istediğim tek şey bu dedi sonra devam etti çok hoşbirisin seni kaybetmek istemem ama benim erkek arkadaşım var dedi ben o an şok oldum bi arkadaşına sormuştum o malda bana yok dedi sonra kendi söyledi 1 yıldır çıkıyorlarmış bana ne kabul edilmemek ne güle verdiğim para koymadı ama erkek arkadaşı olan bi kıza gidip hoşlanıyorum dediğim için akşamdan beri kendime küfretiyorum sonra kıza da söyledim özür dilerim böyle bi olay için erkek arkadaşının olduğunu bilsem inan duygularımı içime atardım falan akşam eve gelince lütfen üzülme falan filan diye biraz mesaj attı işte bir aşk hikayemizinde burda sonuna geldik....
    nickinde hikayene uygunmuş
  • 05-01-2009, 19:26:24
    #36
    forumbeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiye çoktan tavlamşsındr ya da tavlayamamaışsındır ama diğer arkadaşlara söylüyorum ki kızlar erkeklere göre çok daha düşünceli yani ayrıntılı düşünen,ayrıntılara önem veren ve duygusal yaratıklardır... Bi kız olarak söylüyorum yani ((: bi kaç güzel söze dayanabileceğini sanmıyorum... Ama ağırdan satın kendinizi mutlaka,beraber girdiğiniz bi ortamda bi kç küçük anlamlı bakışlar atıp,aynı zamanda o yokmuş gibi davranın. Mutlaka ilgisini çeker ve bi küçük de olsa adım gelir ((:

    arkadaşımın hesabından yazıyorum bu arada
    dediğin doğru sınıfta pek bakmadım mümkün oldukça göz göze gelmemeye çalıştım bugün geldi yanıma oturdu kantinde 1 saat falan muhabbet ettik erkek arkadaşımla aram kötü bu iş yürümez falan dedi bende yok ya aranız düzelir üzülme dedim içimden bıraklan onu burda seni seven biri varken diyecektim ama velakin haftaya konser var beraber gidelim mi dedi bende olabilir dedim ilerleyen zamanlarda mutlu sona varana kadar gelişmeleri r10dan takip edebilirsiniz [:

    @kingmania

    Daha burayakadar demedim...