Şimdiye çoktan tavlamşsındr ya da tavlayamamaışsındır ama diğer arkadaşlara söylüyorum ki kızlar erkeklere göre çok daha düşünceli yani ayrıntılı düşünen,ayrıntılara önem veren ve duygusal yaratıklardır... Bi kız olarak söylüyorum yani ((: bi kaç güzel söze dayanabileceğini sanmıyorum... Ama ağırdan satın kendinizi mutlaka,beraber girdiğiniz bi ortamda bi kç küçük anlamlı bakışlar atıp,aynı zamanda o yokmuş gibi davranın. Mutlaka ilgisini çeker ve bi küçük de olsa adım gelir ((: arkadaşımın hesabından yazıyorum bu arada 
dediğin doğru sınıfta pek bakmadım mümkün oldukça göz göze gelmemeye çalıştım bugün geldi yanıma oturdu kantinde 1 saat falan muhabbet ettik erkek arkadaşımla aram kötü bu iş yürümez falan dedi bende yok ya aranız düzelir üzülme dedim

içimden bıraklan onu burda seni seven biri varken diyecektim ama velakin haftaya konser var beraber gidelim mi dedi bende olabilir dedim ilerleyen zamanlarda mutlu sona varana kadar gelişmeleri r10dan takip edebilirsiniz [:
@kingmania
Daha burayakadar demedim...